(Szombathelyen és vonzáskörzetében,COVID időszak alatt)
A kialakult járványügyi helyzetre való tekintettel kibővítettük futárszolgálatos szervizünket.
Be sem kell jönni, futárszolgálattal felvesszük a hibás telefont, majd megjavítva visszaszállítjuk!
Hogyan működik?
A telefon feladásáról:
Mikor futárszolgálattal dolgozunk, ők telefonokat nem, csak csomagokat kezelnek. Ezért fontos, hogy a telefon szállításra készen, becsomagolva legyen, mikor a futár megérkezik. Címezni nem kell, azt a futár elvégzi.
Szabályos alakú, karton vagy egyéb kemény anyagú dobozban kérjük elhelyezni a telefont, lehetőleg úgy, hogy abban ne lötyögjön, ne ütődjön, ki legyen bélelve a biztonságos szállításhoz.
A telefon doboza is megfelel, ebben az esetben érdemes azt újságpapírba csomagolni és ragasztószalaggal áttekerni, a doboz felületi sérüléseinek megelőzése érdekében.
Kérjük, ragassza le a dobozt ragasztószalaggal, az éleit is!
A csomagban, a telefonhoz mellékeljen egy leírást , amely tartalmazza a telefon típusát, a hibajelenséget, az Ön nevét, címét, e-mail címét és telefonszámát,adatmentés kérnek-e.
Ha lehetséges adatokat mentse le önök a telefonról, mert azok legjobb igyekezetünk ellenére elveszhetnek, nem tudunk értük felelősséget vállalni!
Természetesen mi is tudjuk menteni ha megoldható.
Ebben az esetben vegye ki a jelkódot a telefonból, vagy írja le nekünk, hogy a bevizsgálást és a javított telefon tesztelését megkönnyítse.
A telefonon tárolt adatokat természetesen minden esetben bizalmasan kezeljük, azokhoz illetéktelen személy nem fér hozzá.
Pillanatnyilag ez a szolgáltatás nem elérhető tovább információkért érdeklődjön